Moeder Dochter Lachen
Infographic
doelgroeponderzoek

Hoe bereidt een (aanstaande) moeder zich voor?


Dennis Hoogervorst
1 apr

First Time Mums

Welke geluksmomenten en zorgen ervaren (aanstaande) moeders? En welke informatie- en productbehoefte hebben de (aanstaande) moeders? In dit onderzoek uit oktober 2020 gaan wij hier dieper op in. Daarnaast vroegen wij de moeders welke rol het coronavirus speelt in deze bijzondere tijd. 

 

Driekwart van de vrouwen is minder aan werken na de geboorte van haar (eerste) kind, gemiddeld 10 uur per week minder, 21% van de vrouwen is hetzelfde aantal uur blijven werken.

 

Het kinderdagverblijf en grootouders worden het meest ingezet als opvang. Ten tijde van het coronavirus wordt de opvang bij grootouders als het meest veilig gezien door de moeders.

Dennis Hoogervorst
Research en Insights expert

18 artikelen
Tags
doelgroeponderzoek
onderzoeken
Automotive
energie
finance
FMCG (food)
Home Deco
IT/Telecom
Overheid / non-profit
retail
travel