Shutterstock 1068855794

From insights to action


18 apr. 2023

Zo creëer je met kwalitatieve inzichten een succesvolle campagne

Op 9 mei 2023 organiseert DPG Media vanuit kennisplatform Grow een inspirerende ochtend op kantoor in Hoorn bij Abovo Maxlead. Experts op verschillende specialismes en domeinen bieden jou een kijkje in de keuken van DPG Media en laten zien hoe je kwalitatieve inzichten en data kan gebruiken om succesvolle capagnes te creëeren. 

  • Datum: 9 mei 2023 
  • Locatie: In de kantine van Abovo Maxlead in Hoorn 
  • Tijd: Inloop vanaf 9:00 uur. Start inhoudelijke sessie van 9:30 uur tot 11:30 uur. 

Je kan je makkelijk aanmelden voor deze ochtend door de agenda uitnodiging van Kim te accepteren! 

Heb je een vraag? Neem dan contact op met Jordi van Zaal of Reina Visser. 

Wat kan je verwachten?

Rutger Piers - Data
Seamless ads, Datalab, Vertical Framed Video. Zijn dit termen die voor jou nog onbekend zijn? Geen probleem! Rutger Piers (Digitaal specialist) brengt je op 9 mei helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het digitale medialandschap van DPG Media. Ook komen er verschillende cases aan bod waar deze ontwikkelingen centraal staan én geeft hij je een korte inkijk in de mogelijkheden om zelf aan de slag te gaan met DPG Media's first party data!
Lesley van der Velden - Reclamefolder.nl
Door het invoeren van de JA-sticker én de torenhoge papierprijzen staat de papieren folder onder druk. Nu de consument geconfronteerd wordt met stijgende kosten, wil zij graag de beste prijs weten van producten. Reclamefolder.nl brengt deze werelden samen. En niet zonder succes. Lesley van der Velden (Managing Director Reclamefolder.nl) vertelt je alles over de kracht van de digitale folder vandaag de dag en hoe DPG Media bouwt aan een digitaal ecosysteem voor actiecommunicatie!
Marieke Wolthers - Women domein
Wist je dat Libelle als één van de eerste magazines een website had? Met welke crossmediale uitingen kun je de helft van alle Nederlandse vrouwen bereiken? Ontdek de wereld van Flair, Flow, Libelle, Margriet en Nouveau tijdens een interactieve sessie met Marieke Wolthers, commercieel manager van het Vrouwen- en Familiedomein van DPG Media. Leer meer over crossmediale uitingen die de helft van alle Nederlandse vrouwen kunnen bereiken, en laat je inspireren door mooie en passende voorbeelden. Naast de vrouwentitels geeft Marieke ook een kijkje in de keuken van het DPG Media Familiedomein, met publiekslievelingen zoals Donald Duck, Tina, ZoZitDat én de recent aangekochte Kidsweek en Samsam. Leer hoe je kinderen (en hun ouders) kunt bereiken met gave campagnes.