Hoe bereik je het hart van de donateur?
Hoe maak je nu écht contact met de donateur, zodat jouw campagneboodschap de doelgroep in het hart raakt en activeert? Dit is een vraag waar je vast dagelijks mee bezig bent. Tijdens deze interactieve en inspirerende ontbijtsessie delen verschillende sprekers en goede doelen hun kennis en kunde met jou. Margreet Plug (Goede Doelen Nederland) en Anoek Smith (Stichting Collecteplan) nemen je mee in de trends en ontwikkelingen binnen de goede doelen branche.
Daarna gaat Sara van Gorp (Chef Mezza van het AD) in een interactief rondetafelgesprek dieper in op verschillende innovatieve ontwikkelingen en de toekomst van goede doelen. Saskia Enneking van de Hersenstichting, Nina Bidault van Greenpeace en Anneke Hardick van Artsen zonder Grenzen zullen aan tafel plaatsnemen.
Heb jij vragen over marketing en fondsenwerving voor de goede doelen aan tafel? Mail deze dan alvast naar jouw contactpersoon van DPG Media.