20240212 Grow Live Regio Gelderland Lp Header 2 (1)

Grow Live Regio (Zuid) West


11 jun. 2024 08:00 - 11:00
Rotterdam Ahoy
Schrijf in

Maak indruk op jouw doelgroep!

Ontdek alles over indruk maken tijdens het Grow Live event in Rotterdam Ahoy!

Op dinsdag 11 juni organiseert DPG Media het Grow Live Regio (Zuid) West evenement in Rotterdam Ahoy. Een inspirerende gratis ontbijtsessie met het thema 'Maak indruk op jouw doelgroep'

Wil je je lastminute nog aanmelden voor het event? Mail dan naar b2bmarketing@dpgmedia.nl

Heb je je aangemeld voor het event? Dan heb je inmiddels je ticket ontvangen! Niet in je inbox? Controleer dan je spamfolder!

Adres en bereikbaarheid

Rotterdam Ahoy Convention Centre (Dock 13/14)
Ahoyweg 10
3084 BA Rotterdam

OV
Rotterdam Ahoy is uitstekend bereikbaar met de bus, metro en trein. Vanaf bus- en metrostation Zuidplein loop je in slechts 5 minuten naar Ahoy!

Auto
Parkeren kan bij Ahoy voor de deur (P1/P2). Er zijn (gratis) uitrijkaarten beschikbaar.

Programma dinsdag 11 juni

08:00 - 08:30

Ontvangst met ontbijt

08:30 - 08:45

Welkom door dagvoorzitter Paul van den Bosch (Hoofdredacteur AD Regio)

08:45 - 09:10

Surya Gayet -  Indruk maken op het brein

09:10 - 09:30

Breakout 1: Johannes van Manen - Data en inzichten als vertrekpunt voor goede campagnes

Breakout 2: Charlotte van Asselt - Crossmediale communicatie: op de juiste plaats jouw doelgroep bereiken 

09:30 - 09:45

Pauze

09:50 - 10:10

Jaimee Groen - Vergroot je indruk met AI

10:10 - 11:00

Afsluiting en tijd om te netwerken 

Sprekers

Dr. Surya Gayet PHD - Indruk maken op het brein
Surya Gayet is cognitief neurowetenschapper. In zijn onderzoek maakt hij gebruik van hersenscans, eye-tracking, tijdelijke lesies en computermodellen, om te begrijpen hoe onze cognitieve vaardigheden tot stand komen in onze hersenen. Het uiteindelijke doel? Begrijpen hoe elektrische signalen in een klomp zenuwcellen ons bewustzijn teweegbrengen. We maken zo een 30.000 beslissingen per dag, en het overgrote deel daarvan gebeurt automatisch, zonder dat we er bij stilstaan. Hoe maken wij keuzes? En hoe krijgt jouw merk een blijvend plekje in het brein van jouw (potentiële) klanten? Leer over de verschillende processen in ons brein die bepalend zijn voor de uitkomst van onze beslissingen; bewuste en onbewuste factoren, rationele en emotionele overwegingen, motivatie- en beïnvloedingstechnieken. Door dit te begrijpen, kun je jouw communicatiestrategieën hierop afstemmen.

Breakout 1 | Data en inzichten als vertrekpunt voor goede campagnes

Johannes van Manen
Na 10 jaar diverse rollen binnen mediabureaus te hebben vervuld, is Johannes sinds 7 jaar strateeg bij Brandstudio, de creatieve hub van DPG Media. In zijn rol ontwikkelt hij samen met creatieven, designers en projectmanagers creatieve maatwerkcampagnes voor adverteerders. Data, een veel gebezigde term in de mediabranche. Vaak gebruikt in een technische context, omgeven door een beta-zweem, wat het voor velen ook direct een beetje spannend maakt. Wie zich hierin herkent, maar toch benieuwd is naar hoe data en inzichten onlosmakelijk met elkaar verbonden én onmisbaar zijn, als vertrekpunt voor goede campagnes, zal zich thuis voelen in deze sessie. Johannes, zelf ook geen beta, maakt zaken namelijk graag eenvoudig, geïllustreerd door enkele (inter)nationale en lokale praktijkvoorbeelden.

Breakout 2 | Crossmediale communicatie: op de juiste plaats jouw doelgroep bereiken

Charlotte van Asselt
Charlotte heeft zich de afgelopen jaren bij DPG Media ontwikkeld als expert in de regio op het gebied van on - en offline communicatie. In haar rol als manager is zij samen met haar team van 8 media adviseurs dagelijks in contact met regionale en lokale ondernemers. Daarnaast is zij inmiddels vaste spreker tijdens de verschillende regio events waar zij met groot plezier haar kennis en ervaring deelt aan de hand van voorbeelden uit de praktijk. In haar sessie 'Crossmediale communicatie: op de juiste plaats jouw doelgroep bereiken' gaat zij dieper in hoe je jouw marketingcampagnes efficient en effectief in kan zetten. "Wij richten ons op een brede doelgroep" is immers nog steeds een veel voorkomend antwoord op de vraag: “Wie zijn jouw klanten?” Een valkuil. Want, als je iedereen wil aanspreken, richt je je eigenlijk tot niemand.
Jaimee Groen - Vergroot je indruk met AI
Jaimee Groen is de Platform Manager van het B2B-datateam bij DPG Media. Samen met zijn team richt hij zich op doelgroepgerichte targeting en de ontwikkeling van innovatieve dataproducten voor adverteerders. Een van hun belangrijke projecten is het self-service dataplatform Datalab. In deze sessie zal Jaimee dieper ingaan op de invloed van AI op het dagelijkse werk. Hij bespreekt hoe je het meeste uit AI kunt halen en welke tools je nu al kunt gebruiken om efficiënter te werken. Ontdek hoe je als ondernemer slim gebruik kunt maken van AI en hoe dit al breed wordt toegepast binnen DPG Media.
Paul van den Bosch - Dagvoorzitter
Paul van den Bosch is Hoofdredacteur van AD Regio en is verantwoordelijk (inhoudelijk, personeelsbeleid, juridische zaken, organisatie, merkbewaking) voor de zeven regionale titels van AD (Rotterdams Dagblad, Haagsche Courant, Utrechts Nieuwsblad, Groene Hart, De Dordtenaar, Amersfoortse Courant, Rivierenland) zowel print als online. Paul wist al op de basisschool dat hij journalist wilde worden. Was nieuws- en sportverslaggever. Werd daarna chef en raakte ‘toevallig’ verzeild in hoofdredactie. Historicus, verknocht aan journalistiek in de Randstad. Niet te beledigen, behalve als het over familie of Feyenoord gaat. Las alles over Richard Nixon. Hoort vaak dat hij erg ‘Rotterdams’ is.