Tuin Case

Grow Live - Wonen


11 nov 2021 08:30 - 10:45 D'Hub Hoofddorp

Laat je kennis van digitale media en marketing groeien en kom naar Grow Live

Op donderdag 11 november organiseert DPG Media het tweede Grow Live event wat in het teken staat van Home Deco! Een inspirerende ontbijtsessie voor marketeers werkzaam in de woonbranche.

Na deze ochtend weet jij hoe je marketing communicatie op een creatieve manier kan gebruiken  en hoe je data kan inzetten om jouw bedrijf nog succesvoller te maken.

Schrijf je in onderaan deze pagina!

Sprekers

Drs. Erik Schoppen
Drs Erik Schoppen houdt zich bezig op het snijvlak neuro- en gedragswetenschappen, branding, duurzaamheid en vertrouwen. Als bestseller-auteur op het gebied van merkenmanagement legt hij de relatie tussen de werking van het brein, emotie, gedrag en merkvertrouwen. Hij is een veelgevraagd spreker over vertrouwen, neuroscience, psychologie, gedrag en (merk)leiderschap. Thuis is de plek waarin de consument zich veilig en geborgen voelt, maar ook waar men verbonden is via (media)contact met de buitenwereld. Het is de plek waar men nieuwe duurzame connecties maakt. Letterlijk, in het brein, dat altijd op zoek is naar inspiratie, verbinding en bevestiging. Ontdek waarom een huis, waarin jij als woonmerk een grote rol speelt, zo belangrijk is voor het vertrouwen van mensen én welke vertrouwensrol digitale media kunnen spelen bij wooninspiratie.
Job van den Berg
Job van den Berg is bij DPG Media verantwoordelijk voor de B2B datastrategie. Zijn doel is om impact te maken met data. Omdat bedrijven steeds meer eigen data verzamelen en ‘data driven’ werken, is de juiste inzet en interpretatie van data nog belangrijker geworden. Tijdens zijn presentatie: "Hoe word je blij van je databrij?" legt Job uit waarom sommige bedrijven het lastig vinden om de investering in data terug te verdienen en niet altijd blij zijn met hun databrij. Dat is zonde. Job komt aan de hand van voorbeelden met concrete handvatten om data te laten renderen binnen Home deco.
Brandstudio
Welk verschil een kleine retouch van je badkamer al kan maken, bewijst Grohe in samenwerking met vtwonen met haar 'mini-morfoses'. Met Tulp Keukens laten we zien wat het effect is van targeting binnen een relevante context. En als grootste woonwinkel van Nederland bundelt bol.com haar krachten met hét woonmerk van Nederland, om Nederland - met welke woonwens dan ook- zijn zoektocht voortaan bij bol.com te laten starten. Met deze uiteenlopende, inspirerende voorbeelden laat Brandstudio zien hoe deze merken gebruik maken van de slimme combinatie van de autoriteit van het niche-merk op gebied van wonen, én de potentie van het relevante massabereik daarbuiten. Brandstudio is het interne bureau voor maatwerk marketingcommunicatie- en mediastrategie voor merken op basis van research en gedragsdata. Brandstudio levert overtuigende (content)creatie voor merken, dicht op de redacties met contextuele relevantie en feilloze executie.

Aanmeldformulier

Donderdag 11 november 2021 - 08:30 tot 10:45