Podcast Data&

Een duik in de weerbarstige datapraktijk!

Grow lanceert Data&, een gloednieuwe podcast serie waarin Job van den Berg op zoek gaat naar praktijkervaringen van data binnen media en marketing. Waarom? Echt data driven marketing succesvol maken, is een grote uitdaging waar veel merken tegen aan lopen.

 

In iedere aflevering behandelt Job een andere invalshoek samen met een gast uit het werkveld. Geen dure datatermen maar de praktijkervaring en eerlijke bevindingen over data.

1. Data& Creativiteit met Chris Sant van Wunderman Thompson Amsterdam

De eerste aflevering gaat over Data & Creativiteit. Chris Sant, Creative Director bij Wunderman Thompson Amsterdam is te gast. Centraal staat hoe data en creativiteit elkaar kunnen versterken. Hoe kan data helpen om creatiever te zijn? Je hoort het in deze aflevering van Data&.

 

Beluister de hele podcast hieronder

2. Data& Agile Insights Tools met Hugo Schurink Kantar

Snel inzicht in je merk? In een paar minuten testen of je creatie goed werkt? Met Agile Insights Tools is dit al mogelijk. In de tweede aflevering van de podcast serie Data& bespreekt Grow expert Job van den Berg de opkomst van Agile Insights Tools met Hugo Schurink, Head of Marketplace & BrandZ bij Kantar. Maken deze tools de toepassing van data driven marketing eenvoudiger? Of ligt het complexer? Je hoort het in de nieuwste aflevering van Data&.

 

Beluister de hele podcast hieronder

Door Job van den Berg

Over Job
Job van den Berg is bij DPG Media verantwoordelijk voor de B2B datastrategie. Zijn doel is om echt impact te maken met data. Omdat merken steeds meer eigen data verzamelen en ‘data driven’ werken, is de juiste inzet en interpretatie van data nog belangrijker geworden. Simpeler verwoord: Hoe word je blij van je databrij?