DPG Mobile Brandedpodcast
Product
Branded Content

Branded Podcast


24 mrt

Een podcast is feitelijk een radio programma, maar dan beschikbaar gemaakt via internet. De gebruiker luistert wanneer het hem of haar uitkomt, ofwel “on demand”. Traditionele radio is zo breed mogelijk; bij podcasts wordt juist de diepte opgezocht. De meeste podcasts zijn gewijd aan een specifiek onderwerp of thema. De podcast aflevering of serie kan net als een video geïmplementeerd worden in een Branded Article of een Longread.

 

Voordelen:

- Meeliften op de kwaliteit en autoriteit van sterke merken
- Sterk voor het genereren van engagement en loyaliteit
- Ruimte voor het vertellen van een verhaal, vanuit meerdere lagen
- Storytelling op een makkelijke en entertainende manier

 

Aanjaging:

Branded Content wordt aangejaagd middels Smarticle. Dat is de verzamelnaam voor alle banners/prerolls/nieuwsbrief banners/redactionele tegels die als landingspagina een Branded Content product hebben. Een Smarticle voldoet aan redactionele eisen en kan daardoor dus ook op niet-advertentionele posities staan.

 

Je kunt kiezen tussen fixed Smarticle aanjaging (in korte termijn veel contactmomenten) of flexible Smarticle aanjaging (targeting mogelijkheden). 

 

Inkoopmogelijkheid:

Manueel

 

 

Tags
Branded Content
Landelijk
Touch
Tell