DPG Mobile Dossier
Product
Branded Content

Dossier


24 mrt

Dossier

Een Dossier is een verzameling van Branded Articles over een specifiek onderwerp van een dezelfde adverteerder. Een Dossier bevat minimaal 7 verhalen/artikelen. De artikelen verwijzen naar elkaar zodat de gebruiker door kan lezen na het lezen van één artikel. 

 

Voordelen: 

- Meeliften op de kwaliteit en autoriteit van sterke merken
- Sterk voor het genereren van engagement en loyaliteit
- Ruimte voor het vertellen van een verhaal, vanuit meerdere lagen
- Zet je als merk neer als expert op een bepaald gebied

 

Aanjaging:

Branded Content wordt aangejaagd middels Smarticle. Dat is de verzamelnaam voor alle banners/prerolls/nieuwsbrief banners/redactionele tegels die als landingspagina een Branded Content product hebben. Een Smarticle voldoet aan redactionele eisen en kan daardoor dus ook op niet-advertentionele posities staan.

 

Je kunt kiezen tussen fixed Smarticle aanjaging (in korte termijn veel contactmomenten) of flexible Smarticle aanjaging (targeting mogelijkheden). 

 

Inkoopmogelijkheid:

Manueel

 

Tags
Branded Content
Landelijk
Tell