Shutterstock 1181042254

Digital Training Day Abovo Maxlead


17 mrt. 2022 10:00 - 16:00
Doctor C.J.K. van Aalstweg 8F, 1625 NV Hoorn
Schrijf in

Meld je aan!

Op 17 maart 2022 organiseert DPG Media vanuit kennisplatform Grow een Digital Training Day voor Abovo Maxlead. Live op kantoor in Hoorn verzorgen onze Grow experts verschillende inhoudelijke sessies. 

Wat kan je verwachten op 17 maart? 

  • Leer alles over de cookieloze toekomst en de nieuwe platformen van DPG Media
  • Kom erachter welke titels, domeinen en doelgroepen er beschikbaar zijn
  • Blijf op de hoogte van alle data mogelijkheden en hoe deze bijdragen aan de campagneresultaten en strategische doelstellingen van je adverteerder
  • Weet welke inkoopmanieren voor display bij kunnen dragen aan je campagnedoelstellingen

Nog niet aangemeld voor (een van) de sessies tijdens de Digital Training Day? Meld je dan nu aan door de eerder gestuurde agenda invites voor 17 maart te accepteren! 

 

Bekijk het programma:

Stefan Havik: DPG Media Strategie & Visie | 10:00 - 11:00
Stefan Havik, Directeur Digital Development vertelt je alles over de cookieloze toekomst. DPG Media investeert hiervoor in eigen platformen DPGads. Deze bestaat uit Design (Creatie), Data en Direct (Self Service/Trading). Na deze sessie weet je waarom DPG Media deze platformen ontwikkeld en wat het voordeel is voor de klanten en bureaus.
Marije van Asseldonk: DPG Media domeinen | 11:15 - 12:30
In deze sessie delen we bondig alle titel- en productinformatie van DPG Media. Na deze sessie weet jij welke titels, domeinen en doelgroepen er beschikbaar zijn binnen DPG Media. Daarnaast nemen we je mee in de customer journey en welke digitale producten van DPG Media aansluiten bij welke klantfase en waar je deze inzet vervolgens op beoordeelt.
Marije van Asseldonk: Custom oplossingen | 13:15 - 14:30
In deze sessie zoomen we in op het gebruik van data en het platform Datalab. We delen de meest recente ontwikkelingen binnen DPG op gebied van contextual advertising, custom made audiences en customer matching trajecten. Ook praten we je helemaal bij over alle branded content oplossingen binnen DPG Media. Na deze sessie ben je op de hoogte van alle data mogelijkheden binnen DPG Media en hoe deze bij kunnen dragen aan de campagneresultaten maar ook aan de strategische doelstellingen van jouw adverteerders. Tot slot heb je na deze sessie een helder overzicht van alle branded content oplossingen binnen DPG Media en hoe je deze kunt inzetten voor jouw klanten.
Marije van Asseldonk: Inkoopvormen (voor- & nadelen) | 14:45 - 16:00
In deze sessie staan we stil bij de verschillende inkoopmanieren voor display en lichten we toe hoe de inkoopmanieren kunnen bijdragen aan je campagnedoelstellingen. Na deze sessie ben je op de hoogte van de verschillende inkoopvormen en de voor- en nadelen per inkoopvorm en ben je in staat om voor jouw campagnes een weloverwogen afweging te maken in inkoopwijze.