Shutterstock 1677502012 Small

Grow Live Start


17 mei 2022 08:30 - 11:00 B. Amsterdam - Johan Huizingalaan 763A, 1066 VH Amsterdam

Laat je kennis van digitale media en marketing groeien en kom naar Grow Live

Op dinsdag 17 mei is het zover: de eerste editie van Grow Live Start. Grow Live Start is dé mediatraining voor alle startende mediaprofessionals in onze branche. Behoor jij tot deze groep? Schrijf je dan (gratis) in onderaan deze pagina!

Schrijf je in onderaan deze pagina!

Voor welke sessie kies jij?

Programmatic Advertising & Data
Wil je alles weten over hoe DPG Media haar data opbouwt voor advertising? En vooral hoe jij dit in je dagelijkse werk kan gebruiken? Ben je benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op programmatic vlak en de huidige product- en inkoopmogelijkheden bij DPG Media? Schrijf je dan in voor de sessie Programmatic Advertising & Data. 

De kracht van content
Of ben je benieuwd naar de kracht van het verhaal? Hoe content, creativiteit en context gecombineerd worden voor uitstekende resultaten voor een adverteerder? Krijg je geen genoeg van branded content en wil je duidelijke cases en bruikbare tips over hoe je hier zelf mee aan de slag kunt gaan? Schrijf je dan in voor de sessie De kracht van content. 

 

Sprekers tijdens Grow Live Start

Marije van Asseldonk
Als Digitaal & Data Strateeg is Marije dagelijks bezig met vraagstukken op gebied van data. Dat kunnen complexe vraagstukken zijn zoals ''hoe bereik ik mijn doelgroep in een cookieless world?'' of meer hands-on vragen zoals ''hoe meet ik de effectiviteit van mijn online media-campagne?''. Mijn doel is om de antwoorden begrijpelijk maken en de weg ernaar toe overzichtelijk.
Martijn Verstegen
Martijn Verstegen is verantwoordelijk voor een groot aantal klanten die programmatic inkopen op het Trusted Web van DPG Media. In zijn rol helpt Martijn programmatic media buyers en digital consultants het maximale uit hun display en video inzet te halen door mee te denken op campagne niveau, targeting, product, data en techniek. Tijdens Grow Live vertelt hij je alles over de laatste ontwikkelingen op programmatic vlak en de huidige product- en inkoopmogelijkheden bij DPG Media.
Roger Verdurmen
Roger Verdurmen is Strategy director van Brand Studio, het creatieve bureau van Sales Advertising bij DPG Media. Een ervaren marketingcommunicatie strateeg die gek is op marketing, media én menselijk gedrag. Ons brein is gemaakt om verhalen te verwerken. Merken moeten zich daarom misschien niet afvragen wat hun kernboodschap is, maar wat het verhaal is dat zij kunnen vertellen en daar komt creativiteit bij kijken. Bovendien moeten we de rol van context waarbinnen verhalen worden verteld niet onderschatten. Leer alles over content en creativiteit gecombineerd met context in de sessie van Roger!
Marieke Wolthers
Marieke is inmiddels 20 jaar werkzaam in de media en crossmediaal denken zit in haar DNA. Marieke is commercieel manager voor de ijzersterke crossmediale merken: Libelle, Margriet, Flair, Flow, Nouveau, Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Veronica Superguide, Totaal TV en Story. Stuk voor stuk betrouwbare merken die inspireren, adviseren, activeren en een enorme engagement hebben onder de doelgroep. “Met het team hebben we een brugfunctie tussen sales, de redacties en marketing om zo de beste en succesvolle 360 graden campagnes te creëren voor onze commerciële partners”.