Heineken realiseert ruim 190.000 views met inspirerende videoserie
In Jord's BBQ Zomer maakt Jord Althuizen - BBQchef bekend van TV en zijn 3 BBQ boeken Smokey Goodness - de lekkerste BBQ gerechten voor in de achtertuin. De serie wordt gesponsord door Heineken en verspreid via AD Koken & Eten. Bekijk hier het video dossier van Jord's BBQ zomer.
Kwalitatief bereik
Heineken heeft deze serie gesponsord. Op een relevante manier zijn de zomerbieren van Heineken onder de aandacht gebracht. Hierbij is de belangrijkste doelstelling kwalitatief bereik genereren onder de lezers van ADR om zo de perceptie van de kwailteitsbieren te verstevigen.
Inspirerende videoserie
Heineken wilde op een relevante manier de zomerbieren van het jaar onder de aandacht brengen. De belangrijkste doelstelling was om de lezers van ADR Nieuwsmedia te bereiken en de perceptie van de kwaliteitsbieren onder shoppers (M/V) verstevigen. Middels een videoserie op AD koken & eten werd 'Jord's BBQ Zomer' uitgezonden, gesponsord door Heineken. Elke video bood BBQ-inspiratie met een recept, praktische tips van Jord én een bier tip voor een bijpassend biertje uit de collectie van Heineken.