Expert Marieke Wolthers Header 1

Marieke Wolthers

Digital & print marketing, branded content expert

Over Marieke

Marieke is inmiddels 20 jaar werkzaam in de media. Haar eerste mediabaan was als accountmanager bij Audax Media. Daarna heeft ze gewerkt als salesmanager voor Elsevier, Microsoft MSN en G+J Uitgevers. Crossmediaal denken zit dus in haar DNA. Sinds 2016 werkt ze voor DPG Media (voorheen Sanoma) en zij is nu manager van het team titel- en domein specialisten Magazines. Hieronder vallen de ijzersterke crossmediale merken: Libelle, Margriet, Flair, Flow, Nouveau Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Veronica Superguide, Totaal TV en Story. Stuk voor stuk betrouwbare merken die inspireren, adviseren, activeren en een enorme engagement hebben onder de doelgroep.  

“Met het team hebben we een brugfunctie tussen sales, de redacties en marketing om zo de beste en succesvolle 360 graden campagnes te creëren voor onze commerciële partners. Liefde en passie voor onze merken is wat ons bindt. ” 

“Het is de juiste mix van mediamiddelen die het ‘m doet voor een succesvolle campagne”.

 

Grow Expert op gebied van: 

Digital & print marketing, branded content